Ultima modificare 20 Noiembrie 2023, 11:26

Explicații desfășurare servicii / Anexă

  1. Diferența dintre abonamentele denumite „Creative Marketing Subscription”, „Ads Marketing Subscription” și „Full Service Marketing Subscription” o reprezintă activitatea desfășurată de către Prestator, respectiv:
  • Creative Marketing Subscription: Beneficiarului i se oferă acces în platforma online Trello (disponibilă pe mobil și în browser), acolo unde poate solicita un număr nelimitat de taskuri din categorile Graphic Design, Video Editare pentru rețelele de socializare (videoclipuri cu o durată mai mică de 15 minute), Copywriting și Strategie Digitală. Prestatorul lucrează la 1 sarcină în același timp, până când aceasta este considerată finalizată de către Client și nu mai este supusă altor modificări, urmând să fie preluată altă sarcină în cazul în care există disponibilitate în lista de sarcini în așteptare. 
  • Ads Marketing Subscription: Beneficiarului i se oferă acces în platforma online Trello (disponibilă pe mobil și în browser), acolo unde poate solicita un număr nelimitat de taskuri din categorile Graphic Design, Video Editare pentru rețelele de socializare (videoclipuri cu o durată mai mică de 15 minute), Copywriting și Strategie Digitală. Prestatorul lucrează la 1 sarcină în același timp, până când aceasta este considerată finalizată de către Client și nu mai este supusă altor modificări, urmând să fie preluată altă sarcină în cazul în care există disponibilitate în lista de sarcini în așteptare. 

    În plus, Prestatorul realizează o strategie de publicitate online pe oricare dintre platformele Meta (Facebook și Instagram), TikTok și Google (Google și YouTube), pentru 1 singură afacere stabilită în platformă la începerea abonamentului. Prestatorul administrează reclamele în platforme indiferent de bugetul (separat față de costul abonamentului) consumat de către Beneficiar pentru reclamele online pe oricare dintre platformele menționate. 
  • Full Service Marketing Subscription: Beneficiarului i se oferă acces în platforma online Trello (disponibilă pe mobil și în browser), acolo unde poate solicita un număr nelimitat de taskuri din categorile Graphic Design, Video Editare pentru rețelele de socializare (videoclipuri cu o durată mai mică de 15 minute), Copywriting și Strategie Digitală. Prestatorul lucrează la 1 sarcină în același timp, până când aceasta este considerată finalizată de către Client și nu mai este supusă altor modificări, urmând să fie preluată altă sarcină în cazul în care există disponibilitate în lista de sarcini în așteptare. 

    Prestatorul realizează o strategie de publicitate online pe oricare dintre platformele Meta (Facebook și Instagram), TikTok și Google (Google și YouTube), pentru 1 singură afacere stabilită în platformă la începerea abonamentului. Prestatorul administrează reclamele în platforme indiferent de bugetul (separat față de costul abonamentului) consumat de către Beneficiar pentru reclamele online pe oricare dintre platformele menționate. 

    În plus, Prestatorul realizează o strategie de postare și comunicare prin intermediul rețelelor de socializare în mod organic, pe oricare dintre platformele Meta (Facebook și Instagram), TikTok și LinkedIn. Prestatorul obține acces și postează conform programului stabilit pe conturile Beneficiarului, pentru 1 singură afacere, nu mai mult de 1 postare în fiecare zi calendaristică. Materialele grafice/video pot fi furnizate de către Beneficiar și modificate de către Prestator, pot proveni din baza de date a Prestatorului, fiecare material având licență oficială pentru uz comercial. Numărul cumulat de răspunsuri la mesaje și comentarii pe rețelele de socializare în numele Beneficiarului nu poate depăși 20 per zi lucrătoare.
  1. Beneficiile identice ale ambelor pachete și detalierea:
  • „Livrare medie în 24h”: În funcție de dificultatea sarcinii din punct de vedere al Prestatorului, acesteia i se va aloca un termen aproximativ. De ex. Realizarea grafică a unui Logo durează în medie 7 zile lucrătoare, pe când realizarea bannerelor grafice de social media, pliantelor, cărților de vizită durează în medie 4h din momentul solicitării. Acest termen reprezintă cu aproximație momentul în care prima variantă va fi livrată clientului, nu rezultatul final după solicitările nelimitate de modificare a materialelor din partea Clientului.
  • „Solicitări nelimitate”: Clientul poate adăuga în coloana de „Solicitări”/„Sarcini” sau „Task-uri” un număr nelimitat de solicitări (Task-uri). Acestea vor fi preluate pe rând, conform pct. 1, în funcție de ordinea realizată de client (de sus în jos). Nu promitem și nu garantăm realizarea sau finalizarea unui număr nelimitat de sarcini într-o lună de zile ci doar introducerea acestora în platformă. Nu putem garanta un număr de sarcini ce se realizează în cursul unei luni, acest lucru depinzând în totalitate de dificultatea acestora.
  • „Branduri nelimitate”: Clientul poate adăuga sarcini în coloana potrivită pentru oricâte branduri diferite dorește. Acest lucru nu va influența timpul de livrare și nici ordinea preluării sarcinilor din listă (de sus în jos). Termenul de „Branduri nelimitate” se aplică exclusiv caracteristicilor pachetului „Creative Marketing Subscription”. Funcțiile specifice pachetelor „Ads Marketing Subscription” și „Full Service Marketing Subscription” sunt limitate la 1 afacere (n.r. Brand).
  • „Utilizatori nelimitați”: Clientul poate solicita deschiderea oricărui număr de conturi cu acces în tabelul personal, aceștia având aceleași drepturi (vizualizare tabel complet, adăugare sarcină, vizualizare sarcină, comentarii în secțiunea fiecărei sarcini, descărcarea materialelor, ștergerea coloanelor, ștergerea sarcinilor, ștergerea comentariilor proprii etc.). Fiecărui utilizator i se realizează cont în urma unui email destinat Account Manager-ului dedicat.
  • „Poze stock nelimitate”: Clientul poate solicita ca Prestatorul să descarce și să folosească poze de tip stock (disponibile cu licență oricui plătește un abonament sau per imagine) doar de pe platforma https://www.freepik.com/.
  • „Plata online simplă și sigură”: Plata online recurentă (sumă retrasă automat lună de lună, ce poate fi întreruptă sau modificată absolut oricând prin intermediul panoului de utilizator ce poate fi accesat în urma activării unui abonament SAU cu suportul Account Manager-ului în timpul programului de lucru) este efectuată prin intermediul platformei Stripe, una dintre cele mai mari platforme de plăți online de pe planetă.
  • „Schimbi pachetul sau te oprești oricând”: Serviciul BroAds – Marketing Subscription prestat de către Prestator poate fi încetat de Client absolut oricând înaintea următoarei plăți automate, prin intermediul Panoului de control accesibil la adresa https://broads.odoo.com/ sau printr-un simplu email/WhatsApp sau altă formă scrisă. Nu puteți solicita rambursarea în cazul în care a fost plătită în mod automat și facturată o nouă lună de abonament ci puteți Anula abonamentul iar plata automată va înceta, următoarea lună urmând să nu fiți facturat.

    De altfel, Clientul poate modifica tipul de pachet deținut absolut oricând, plata fiind înregistrată în momentul modificării, urmând să fie rambursată suma ce reprezintă diferențele dintre pachete și perioada de utilizare, calcul efectuat automat de către platforma parteneră Stripe.

    De altfel, la finalul unui ciclu de abonament, Clientul poate pune pauză abonamentului pentru NU mai mult de 3 luni calendaristice, timp în care dacă achiziționează un nou ciclu de abonament, istoricul de lucru îi revine în platformă, lucru care nu se întâmplă în cazul anulării abonamentului. Punerea pe pauză a abonamentului pentru NU mai mult de 3 luni calendaristice NU necesită costuri suplimentare.
  1. Programul de lucru se desfășoară în zilele lucrătoare (de luni până vineri cu excepția zilelor libere legale), în intervalul orar 09:00-18:00. Orice încercare de contact în restul timpului atât la adresa Account Manager-ului cât și la adresa BroAds™ prin contact@broads.ro va fi stocată în căsuța de email până va fi preluată în timpul programului de către un angajat sau Account Manager-ul alocat.
  2. La cererea clară a Clientului, echipa responsabilă cu proiectul acestuia poate fi înlocuită total sau parțial doar dacă există disponibilitate și resursă umană necesară. În cazul în care nu au fost găsite soluții interne pentru realizarea cererii, aceasta va fi respinsă iar Părțile își vor continua atribuțiile în ritmul obișnuit.

DEFINIȚII:

Broads.ro: site-ul de prezentare a serviciilor de Marketing as a Subscription, precum și pagina de pornire către partenerii procesatori de plăți online.

Serviciu: serviciile puse la dispoziție de SC KGI96 GROUP SRL prin intermediul site-ului www.broads.ro, se referă la servicii de Marketing as a Subscription, împărțite în următoarele categorii: Graphic Design, Copywriting, Strategie (Social Media și Marketing Digital), Social Media Management (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Google My Business) și Publicitate online (Facebook, Instagram, TikTok, Google).

Serviciile sunt împărțite în 3 Abonamente lunare – pentru solicitări de Graphic Design și Copywriting (Exemplu: Realizare grafică mash up, Realizare banner publicitar, Realizare Logo, Realizare grafică social media, Realizare text pentru blog, Realizare text newsletter, Realizare text pentru site etc.) și pentru alte tipuri de activități, în funcție de pachetul ales: pachetul de Ads cu posibilitatea realizării unei strategii și administrarea reclamelor pentru 1 afacere pe oricare dintre platformele Meta (Facebook & Instagram), TikTok și Google (Google & YouTube), indiferent de dimensiunea bugetului; sau pachetul Full Service care include toate cele de mai sus și administrarea conturilor de social media pentru 1 afacere pe oricare dintre rețelele de socializare Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Google My Business sau LinkedIn, cu o limită per ziua lucrătoare în privința răspunsurilor la mesaje și comentarii în numele afacerii.

Client: persoana juridică care face o comandă pe site-ul www.broads.ro sau începe un abonament lunar de servicii.

Comandă: comanda de achiziționare a unuia sau mai multor servicii afișate în site-ul www.broads.ro, realizata de un client care își dorește să beneficieze de acel/acele servicii prin completarea datelor și realizarea plății prin intermediul sistemului de plată online Stripe. O comandă nu este valabilă dacă nu se realizează plata.

Vizitator: persoană fizică sau juridică ce vizitează website-ul www.broads.ro , fără a fi achiziționat servicii și fără a fi făcut o Comanda validă.

Contract: prezentul acord al părților, care se poate încheia valabil exclusiv în limba Română.

1. Părțile Contractante

1.1. SC KGI96 GROUP SRL, cu sediul social in Str. Stadion nr. 5, Sat Plosca, Com. Plosca, Jud. Teleorman, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J34/294/2020 , CUI: RO 42690437, reprezentată de Mihnea Vlad, având funcția de Administrator, operator platformei www.broads.ro în calitate de Prestator.

si

Clientul, cu datele de identificare din platforma www.broads.ro si completarea comenzii de servicii au agreat următoarele:

Prezentul contract reprezintă serviciul web propus de SC KGI96 GROUP SRL și este necesară semnarea acestuia înainte de comandarea oricărui tip de serviciu de pe site-ul www.broads.ro.

Orice comandă confirmată de client, prin bifarea căsuței – Sunt de acord cu Termenii si Condițiile de Utilizare, reprezintă o acceptare din partea clientului a ofertei SC KGI96 GROUP SRL în condițiile stipulate de art. 9 din Legea comerțului electronic 365/2002. Bifarea căsuței reprezintă o semnătura electronică, în sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnăturii electronice nr. 455/2001, având aceeași valoare cu o semnătură olografa.

Pentru dovedirea termenilor și condițiilor de utilizare broads.ro existente și în vigoare la data semnării prezentului contract, precum și la data confirmării comenzii de către client, site-ul broads.ro permite salvarea și/sau printarea acestora și care va cuprinde în mod obligatoriu data.

Pentru dovedirea comenzii și implicit pentru acceptarea termenilor și condițiilor de utilizare broads.ro se consideră achitarea contravalorii serviciului prin emiterea facturii fiscale aferente comenzii.

2. Obiectul și acceptarea prezentului Contract de prestări servicii

2.1. Prezentul Contract de prestări servicii este aplicabil tuturor comenzilor sau conturile realizate prin intermediul www.broads.ro, respectiv platforma Stripe, Clientul se obligă să ia la cunoștință de aceste condiții înainte de a realiza o comandă sau a-și deschide un cont. Toate comenzile și deschiderea contului implică acceptarea de către Client a tuturor acestor condiții de prestări servicii. Acceptarea prezentului contract de către client se face prin bifarea căsuței „Sunt de acord cu Termenii și condițiile de utilizare” și achitarea facturii generate în urma comenzii. A se lua la cunoștință faptul că plata este imposibil de efectuat înainte de bifarea căsuței.

2.2. SC KGI96 GROUP SRL își rezervă dreptul de a modifica prezentele condiții de prestări servicii în orice moment. Versiunea aplicabilă unei comenzi realizate este aceea în vigoare pe www.broads.ro la momentul la care s-a plasat comanda de către client.

2.3. În calitate de operator al site-ului www.broads.ro, SC KGI96 GROUP SRL prestează pentru Client servicii de acces la platforma de servicii broads.ro și asistență pentru această platforma, și oferă servicii sub formă de:

  1. Serviciul pe bază de abonament lunar;

2.4. Serviciile pot fi accesate prin intermediul unui web browser sau descărcarea aplicației pe orice dispozitiv conectat la internet.

3. Durata contractului

3.1. Prezentul contract se încheie pe o perioadă ce coincide cu durata de valabilitate a abonamentului ales (trimestrial sau lunar).

3.2. Imediat ce se efectuează plata tipului de abonament lunar ales sau serviciului unic, Clientul va avea acces la serviciile incluse în pachetul abonamentului/serviciu unic din momentul confirmării plații de către Prestator iar în cazul primei plăți, Clientul va avea acces în platformă în max. 6h LUCRĂTOARE de la activarea abonamentului. Anularea comenzii se poate efectua până în momentul efectuării plații. Orice erori survenite la comanda făcută de Client pot fi corectate până în momentul confirmării plații de către Prestator printr-un email trimis la contact@broads.ro.

3.3. Clientul poate notifica încetarea abonamentului achiziționat prin selectarea opțiunii ”Cancel Subscription” sau ”Anulează abonamentul” din Panoul de client sau prin înștiințarea Account Manager-ului dedicat prin orice formă instantă scrisă (Email, SMS, Whatsapp). Nu există preaviz, acest proces putând fi derulat cu oricât timp doriți înainte de următoarea factură. În cazul în care ați avut intenția de a anula abonamentul înainte să vă fie retrași banii din cont pentru reînnoirea abonamentului DAR nu ați anunțat sub nicio formă account manager-ul, respectiv nu ați anulat abonamentul din Panoul de client (acest proces este instant și va anula automat retragerea banilor pentru următoarea lună de abonament), suma plătită nu va putea fi restituită iar abonamentul va rămâne activ până la finalul lunii achitate.

3.4. În cazul în care Clientul dorește modificarea tipului de abonament ales pe parcursul perioadei în care este activ un abonament anterior ales, acest lucru este posibil atât cu un pachet mai mare cât și cu un pachet mai mic, în orice moment. În cazul în care faceți upgrade de la un pachet mai mic la unul mai mare în timp ce se desfășoară abonamentul mai mic, veți fi facturat pentru noul abonament mai mare și veți fi creditat cu suma ce reprezintă diferența dintre pachete, luând în calcul perioada desfășurată. Acest proces este derulat automat de către platforma parteneră de plăți, Stripe.

3.5. Clientul poate solicita oricâte Pauze dorește. Abonamentele sunt facturate în cicluri de 31 de zile. Dacă de ex. după 21 de zile de utilizare (sau nu) solicitați punerea pe pauză a abonamentului, puteți reveni oricând în următoarele 60 de zile pentru a folosi restul de 10 zile din abonament. Acest lucru nu se aplică pachetelor Ads și Full Service și nu se aplică retroactiv. Abonamentul NU se pune pe pauză automat în momentul în care nu aveți solicitări. Dacă timp de 21 de zile nu ați făcut absolut nicio solicitare și în a 21-a zi doriți să puneți pe pauză abonamentul, vă vor rămâne în continuare 10 zile disponibile în momentul în care reveniți. Abonamentul poate fi pus pe pauză doar la solicitarea clară a clientului către account manager.

3.6. Clientul are posibilitatea de a cere ștergerea imediată a datelor încărcate dupa incetarea contractului, iar acest lucru se va realiza în maxim 3 zile lucrătoare.

3.7. Un abonament va rămâne activ până la încetarea la cererea clientului, chiar dacă Clientul nu introduce solicitări în platformă și nu folosește pachetul de servicii la capacitate maximă.

4. Valoarea contractului și efectuarea plății

4.1. Pentru serviciile prestate, Clientul va plăti la SC KGI96 GROUP SRL o sumă, prevăzută în momentul finalizării comenzii online, această sumă fiind plătită lunar, plata fiind efectuată automat de către platforma de abonamente lunare Stripe.

Facturarea abonamentului lunar se face la data plasării comenzii, respectiv în fiecare lună în data plasării comenzii.

Plata facturii se face prin achitarea în avans pentru toate tipurile de servicii prin Card de credit sau debit, plata făcându-se online pe platforma Stripe.

Dacă în termen de 3 zile calendaristice de la data emiterii, clientul nu achita contravaloarea facturii, serviciul se suspenda automat.

Dacă în termen de 5 zile calendaristice de la data emiterii, respectiv în a 2a zi calendaristică de la scadență, clientul nu efectuează plata online (banii nu pot fi retrași din cont), contractul încetează de drept, fără nicio somație și fără nicio altă formalitate sau sesizare a unei instituții/autorități de orice fel. Din momentul încetării contractului, serviciul încetează de drept prin ștergerea de pe platformă a tuturor informațiilor clientului.

Nu există dobânzi și penalizări de întârziere.

4.2. SC KGI96 GROUP SRL va trimite notificări de plata regulate, prin email, în conformitate cu tipul de serviciu ales, iar pe baza acestora Clientul va efectua plata online prin card de credit sau debit. În situații excepționale se poate accepta plata prin Transfer bancar prin IBAN-ul societății dacă acest lucru ne este solicitat pe email.

5. Disponibilitatea serviciilor afișate

5.1. Oferta SC KGI96 GROUP SRL cu privire la servicii și prețul acestora este valabilă în perioada în care este afișata pe www.broads.ro . SC KGI96 GROUP SRL își va îndeplini obligațiile contractuale imediat ce clientul va efectua plata aferentă serviciului selectat.

5.2. Orice modificări ale tarifelor sau cu privire la disponibilitatea serviciilor vor fi comunicate prin email la adresa de contact a clientului din contul de utilizator sau prin intermediul aplicației Trello cu cel puțin 30 de zile înaintea oricărei modificări. Serviciile de mentenanță ale aplicației sunt anunțate prin intermediul aplicației sau prin email.

5.3. Clientul este responsabil cu actualizarea datelor din contul de utilizator imediat ce intervin schimbări. SC KGI96 GROUP SRL nu își asumă responsabilitatea în cazul în care intervin prejudicii sau pagube de orice natură din cauza imposibilității de a accesa adresa de e-mail declarată în contul de utilizator. SC KGI96 GROUP SRL nu își asumă responsabilitatea completării datelor de facturare în mod eronat de către client însă la notificarea clientului, Prestatorul va face tot posibilul să îl susțină pe Client pentru realizarea corecturilor dacă acest lucru este permis din punct de vedere legal.

5.4. Accesul la programul broads.ro este disponibil până la renunțarea la serviciu și/sau ștergerea contului de Client, indiferent de progresul tehnologic sau modificări, cu excepția cazului în care Clientul nu își mai achita abonamentul. Acest acces cuprinde și actualizări legislative pentru serviciile disponibile, cât și asistență prin email pe întreaga perioada de desfășurare a prezentului contract.

5.5. SC KGI96 GROUP SRL depune toate eforturile pentru a oferi permanent accesul la serviciile www.broads.ro , garantează disponibilitatea lunară a serviciului prin intermediul aplicației Trello în măsura de 99.8%. Perioada de disponibilitate nu include perioadele de mentenanță anunțate în prealabil prin email sau în cadrul serviciului, însă include acele perioade de mentenanță neanunțate. Ca atare, având în vedere dependența serviciilor oferite de accesul la Internet, posibilele limitări tehnice și de sistem ce pot apărea, SC KGI96 GROUP SRL își asumă o obligație de diligență în ceea ce privește disponibilitatea serviciilor conform procentului de mai sus. Dacă Clientul nu a avut posibilitatea accesării serviciului din motive imputabile SC KGI96 GROUP SRL pentru o perioada mai mare decât cea menționată mai sus, acesta poate cere doar rambursarea proporțională a abonamentului plătit pentru perioada în care serviciul nu a fost disponibil.

5.6. În condițiile în care serviciul dorit nu mai este disponibil, din motive imputabile doar SC KGI96 GROUP SRL, Clientul își poate exporta toate datele legate de serviciile achiziționate.

În condițiile în care serviciul dorit nu mai este disponibil, din motive imputabile Clientului (neplată, încălcarea acestui contract etc), SC KGI96 GROUP SRL se va strădui, fără a garanta însă, să ofere Clientului acces pentru a își exportă datele și doar în condițiile în care plățile sunt la zi. SC KGI96 GROUP SRL nu-și poate asuma vreo obligație legată de modul cum aceste date pot fi încărcate în alte sisteme informatice și/sau modul de utilizare a lor de către alte firme. Baza de date și toate informațiile aferente clientului se șterg automat în momentul încetării contractului fără nici o altă responsabilitate din partea prestatorului.

5.7. De asemenea, SC KGI96 GROUP SRL depune toate eforturile rezonabile pentru asigurarea confidențialității datelor primite de la Client și introduse în contul de utilizator sau folosite în aplicațiile SC KGI96 GROUP SRL

6. Drepturile și obligațiile părților

6.1. Drepturile și obligațiile Clientului

6.1.1. Clientul este unicul responsabil pentru întreg conținutul existent în contul său sau pentru orice încălcare a legii sau a drepturilor unei terțe persoane.

6.1.2. Clientul se obliga să folosească serviciile SC KGI96 GROUP SRL în deplină legalitate și cunoscând dispozițiile legale în vigoare cu privire la activitatea pe care o desfășoară.

6.1.3. Clientul se obligă să respecte în totalitate prevederile legale privind drepturile de autor și protecția datelor cu caracter personal în ceea ce privește datele introduse în sistem.

6.1.4. Își asumă întreaga răspundere pentru crearea, personalizarea si administrarea platformei de servicii digitale pusă la dispoziție de SC KGI96 GROUP SRL cât și corectitudinea informațiilor pentru prestarea serviciilor de tip abonament sau serviciu de tip unic.

6.1.5. Clientul va procesa datele cu caracter personal conform prevederilor legale în vigoare și are obligația de a respecta legislația în acest domeniu, iar SC KGI96 GROUP SRL nu poate fi făcut responsabil pentru niciun fel prejudicii sau încălcări ale drepturilor terțelor persoane.

6.1.7. Clientul înțelege și este de acord cu Termenii si Condițiile portalului www.broads.ro.

6.2. Drepturile și obligațiile SC KGI96 GROUP SRL

6.2.1. SC KGI96 GROUP SRL asigură: – Accesul la platforma tehnică necesară pentru administrarea serviciilor unice și abonament pus la dispoziție prin intermediul platformei Trello (www.broads.ro). Prestează serviciile comandate de către client, ducând la îndeplinire sarcinile descrise la fiecare serviciu în parte.

– Asistență de luni până vineri între orele 09:00 – 17:00 prin email sau telefonic în funcție de tipul de abonament plătit de client pentru probleme legate de platformă (tipul de suport oferit la fiecare abonament este menționat în lista de beneficii dacă este cazul)

– Conectarea la sistem de pe orice tip de dispozitiv cu acces la Internet, prin intermediul unui browser web sau aplicației descărcate din magazinul dispozitivelor Apple și Samsung.

6.2.2. www.broads.ro acționează ca un găzduitor pentru conținutul adăugat de Client, în condițiile Legii 365/2002 privind comerțul electronic. În același timp, o parte limitată de date sunt stocate și pe calculatoarele Clientului. În schimb, datele nu sunt păstrate în browser sau pe mobil. SC KGI96 GROUP SRL nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea parolelor de acces la contul de utilizator sau pentru activități ce pot compromite contul Clientului, și care nu se datorează culpei SC KGI96 GROUP SRL. În cazul în care SC KGI96 GROUP SRL. primește o notificare de la o autoritate oficială cu privire la existența unor servicii cu o aparentă nelegală realizata de către Client, își rezerva dreptul de a suspenda contul de utilizator sau bloca accesul la acesta.

6.2.5. În cazul în care uptime-ul este sub 99.8% vom oferi doar despăgubiri procentuale din valoarea abonamentului lunar conform articolului 5.5.

6.2.6 SC KGI96 GROUP SRL are dreptul de a colecta date anonime despre modul de utilizare a serviciilor sale și de a le face publice în mod agregat.

7. Înregistrare, parole si responsabilități

7.1. Înregistrarea pe site-ul broads.ro prin intermediul portalului de client pus la dispoziție de partenerul Stripe se poate efectua doar în urma unei achiziții.

7.2. Orice acces neautorizat la elementele ne-publice ale platformei sau accesul altor persoane în afara celor neautorizate la un cont găzduit de noi reprezintă infracțiunea de acces fără drept la un sistem informatic se va fi sancționată conform legislației romane în vigoare.

8. Răspunderea contractuală

8.1. Clientul garantează datele introduse și poartă întreaga responsabilitate pentru modalitatea și scopul în care utilizează serviciile puse la dispoziție de SC KGI96 GROUP SRL precum și modalitatea în care configurează sistemul de utilizatori ce au acces la contul Clientului și comportamentul acestora.

8.2. Clientul garantează informația pe care o furnizează către platforma broads.ro si este singurul responsabil cu privire la prezentarea informațiilor într-un mod corect și complet, precum și cu păstrarea acurateței informațiilor sau a actualizării lor.

8.3. SC KGI96 GROUP SRL nu poate fi ținut răspunzător în cazul în care Clientul se folosește de aplicațiile și serviciile puse la dispoziție în scopuri ilegale, imorale sau contrare condițiilor și politicilor SC KGI96 GROUP SRL.

8.4. Clientul este de acord ca este singurul responsabil și va despăgubi SC KGI96 GROUP SRL pentru orice pagubă, costuri sau limitări de profit care apar ca urmare a oricăror acțiuni frauduloase din partea acestuia. Prin prezentul document Clientul înțelege și acceptă faptul că SC KGI96 GROUP SRL va transmite datele acestuia către organele de anchetă, în cazul în care primește o cerere motivată de la o instituție publică autorizată.

8.5. Deși în fiecare moment face eforturi în vederea asigurării calității și corectitudinii mesajelor publicate în site, SC KGI96 GROUP SRL nu poate garanta, expres sau implicit, în privința conținutului, a software-ului ori a produselor și serviciilor publicate sub egida sa. SC KGI96 GROUP SRL nu își asuma răspunderea, în nicio situație, pentru nicio daună sau eroare pricinuită direct sau indirect, pentru nici o lipsă de profit directă sau indirectă (incluzând, dar fără a se limita la aceasta enumerare: daune pentru pierderea profitului, întreruperea unor afaceri, sau alte daune pecuniare), suferite ca urmare a utilizării sau a întreruperii utilizării ori a lipsei regularității informațiilor și serviciilor furnizate de site.

8.6. SC KGI96 GROUP SRL nu garantează acuratețea, corectitudinea sau caracterul actual al informațiilor ori serviciilor furnizate de site.

9. Încetarea contractului

9.1. Prezentul contract încetează în următoarele cazuri:

  • Întreruperea abonamentului de către client;
  • Punerea pe pauză a abonamentului de către client;
  • Încetarea abonamentului sub orice formă de către client sau de către Prestator;

9.2. Parcurs

  • SC KGI96 GROUP SRL poate notifica în scris clientul cu 7 zile calendaristice înainte de data reînnoirii abonamentului.
  • Clientul în cazul abonamentelor lunare are obligația de a intra în contul de Membru al platformei broads.ro și a anula abonamentul înainte de reînnoire, prin pagina ”Abonamentele mele” sau ”My subscriptions” și bifarea căsuței ”Anulează abonamentul” sau ”Cancel Subscription” relevantă serviciului respectiv.

10. Exonerarea de răspundere

10.1. SC KGI96 GROUP SRL nu va răspunde pentru niciun prejudiciu material sau moral, orice pagubă sau costuri ce pot interveni din întârzierea plăților ce sunt în sarcina Clientului, precum și încălcarea de către acesta a oricăror obligații legale dacă nu sunt din vina SC KGI96 GROUP SRL

11. Confidențialitate

11.1. Nici una din Părțile contractante nu are dreptul, fără acordul scris prealabil al celeilalte Parți:

  1. De a face cunoscută orice informație confidențială unei terțe părți, în afara acelor persoane implicate în derularea și executarea contractului;
  2. De a utiliza orice informație confidențială sau la care are acces în perioada de derulare a contractului, în alt scop decât acela de a-și executa obligațiile asumate. Toate informațiile confidențiale trebuie marcate ca atare de partea care le invoca a fi confidențiale.

11.2. Restricția prevăzută anterior nu va fi aplicabilă dacă:

  1. Informația era accesibilă publicului;
  2. Partea în cauză a fost obligată în conformitate cu dispozițiile legale să dezvăluie informațiile respective.

11.3 Încălcarea oricărora dintre obligațiile prevăzute la cap 11 duce la încetarea imediată de drept a contractului, fără somație sau trecerea vreunui termen și fără intervenția instanțelor de judecată. Persoana vinovată nu poate solicita nicio daună de la partea care a invocat încetarea contractului în condițiile prezentului paragraf.

12. Legea guvernantă

12.1. Drepturile și obligațiile părților impuse de prezentul contract, precum și toate efectele juridice pe care acesta le produce vor fi interpretate și guvernate de legea română în vigoare.

13. Dispoziții finale

13.1. Părțile declară că au luat la cunoștință clauzele prezentului contract și acestea sunt acceptate în mod expres prin semnarea contractului prin bifarea căsuței aferente la achiziție, orice înțelegere anterioara neproducând efecte juridice între acestea.

13.3. Orice notificare către SC KGI96 GROUP SRL trebuie trimisa electronic la adresele de email contact@broads.ro sau mihnea@broads.ro.

13.4. Acest contract a fost considerat semnat în urma achiziției prin intermediul platformei partenere Stripe/ Odoo. Plata și automat începerea serviciilor este imposibilă în absența bifării căsuței cum că ați citit și ați luat la cunoștință Termenii și Condițiile prezentate în acest document.